اس ام اس عاشقانه
نوشته شده توسط : توحید

 

اگه آفتاب میسوزونه ، بیخیال ، آخه تو سایه بونی
اگه آدما وفا ندارن ، بیخیال ، آخه تو مهربونی
 

 

 

 


خوشت بياد ،‌خوشت نياد
اشك غم از چشات بياد ، اون سر دنيا كه بري
اين دل من باهات مياد...

 


 


کسي که خيلي دوست داره هميشه نگرانته بخاطر همين بيشتر به جاي اينکه بگه دوست دارم ميگه: مواظب خودت باش ،
 راستي
خيلي مواظب خودت باش !

 


 


در شيارهاي قلبم به دنبال کدامين عشق مي گردي ؟
عشق من در آينه اي است که هر روز به آن مي نگري . . .

 


 


من و تو زنده عشقيم ، مگه نه ؟ / هر دومون از يه سرشتيم ، مگه نه
اسير يه سرنوشتيم مگه نه / قصه عشق رو نوشتيم مگه نه ؟

 


 


عاشقي جرم قشنگي است ، در انکارش مکوش
واگر جرم نمودي ، در پي عشقت بکوش . . .

 


 


خدايا طاقت هجرش ندارم ، تو ميداني که او را دوست دارم
شده در زندگي ليلاي عشقم ، و من مجنون عشقش در ديارم

 


 


4 تا دوست صميمي دارم:حسرت،غم،ماتم،تنهايي، بهشون سفارش کردم تحويلت نگيرن

 


 



روزم سپری شد به امیدی که شب آید… شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد… ای دوست دعا کن من بیچاره مبادا… در حسرت دیدار تو جانم به لب آید…

 


 


هر دل سنگي يه روزي ميشه تنگ ، چه کنم من که دلم تنگه هميشه !

 


 


اين عشق است که ميسازد و مي سوزد و شايد ترانه ايست که هردم آوايش در دل جاريست ، ليکن هرچه هست زيباست .

 


 


با تموم فقر هرگز محبتو گدايي نکن و با تموم ثروت هرگز عشق را خريداري نکن…

 


 


اينو من نبايد بهت بگم ولي تو يه عيب بزرگ داري که…نمي شه دوست نداشت!

 


 


عشق يعني اين که وقتي ميخواي برسونيش راديو پيام رو روشن کني ببيني کدوم مسير پر ترافيک تره!!

 


 


طبقه ي يک , طبقه ي دو , طبقه ي سه , طبقه ي چهار , طبقه ي پنج , …
با اسانسور قلبم بازي نکن اون تو گير مي افتي ها !

 


 


درجاده عشقت آنقدر دنده عقب مي روم که لحظه هاى با تو بودنم باز تکرار شود . . .





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: